Już dziś dołącz do sieci salonów KRISHOME
Proponujemy Ci partnerską współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Twój salon KRISHOME może stać się kolejnym miejscem, w którym nasi klienci zrealizują swoje marzenia o idealnym domu.
KRISHOME to sieć salonów oferująca kompleksowe, niezawodne i elastyczne rozwiązania w zakresie stolarki otworowej, gwarantujące pełną spójność stylistyczną i technologiczną wszystkich elementów stolarki.
Innowacyjny koncept sieci salonów oferujących komplet bezpiecznej i energooszczędnej stolarki dla domu od jednego producenta – firmy KRISPOL.
Oferujemy Pakiet Startowy – pakiet działań marketingowych przygotowany i finansowany przez Centralę, pozwalający na rozpoczęcie biznesu, a w nim m.in.: stronę internetową dla salonu, kampanię w mediach społecznościowych, event z okazji otwarcia sklepu.
Dzięki spójnym działaniom sieci sprzedaży skuteczniej dotrzesz do nowych klientów i rozwiniesz kompetencje swoje i swoich pracowników w zakresie stolarki dla domu.
Proponujemy Ci partnerską współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Twój salon KRISHOME może stać się kolejnym miejscem, w którym nasi klienci zrealizują swoje marzenia o idealnym domu.
Współpraca ze znaną i cenioną na rynku marka KRISPOL.
Działalność w sieci KRISHOME przy równoczesnym utrzymaniu własnej tożsamości i identyfikacji wizualnej.
Dostęp partnera do “know-how” spółki i sprawdzonych rozwiązań biznesowych.
Zapewniamy m.in. wsparcie w aranżacji wnętrza oraz wyposażeniu salonu w ekspozycje produktową.
Spójna komunikacja marketingowa dla całej sieci sprzedaży oraz cykliczne szkolenia produktowe, sprzedażowe i montażowe dla wszystkich partnerów.
Nie, szanujemy Twoje dotychczasowe osiągnięcia. Działalność w sieci KRISHOME pozwala zachować własną tożsamość i identyfikację wizualną.
Tak, Partner Handlowy musi posiadać własny lub wynajęty lokal o powierzchni minimalnej 60 m2.
Salon warto otworzyć w miejscowości powyżej 20 tys. mieszkańców oraz przy założeniu, że w promieniu 50 km nie ma innego Salonu KRISHOME. W przypadku dużych aglomeracji, decydujemy indywidualnie.
Umowa współpracy podpisywana jest zazwyczaj na okres 3 lat z możliwością przedłużenia okresu jej obowiązywania.
Główny koszt jaki ponosi Partner Handlowy to wydatki związane z przygotowaniem lokalu. Oferujemy gotowy koncept sprzedażowy i wsparcie w zakresie wyposażenia Salonu – przemyślany wystrój, spójny z identyfikacją wizualną wszystkich Salonów w sieci, a także ergonomiczną aranżację przestrzeni, w której klient podejmuje decyzje zakupowe.
Nie, nie pobieramy żadnych dodatkowych kosztów i opłat.
Nie, nie ma takiego wymogu, jeżeli w Salonie zapewniona jest profesjonalna obsługa. Z doświadczenia wiemy, że wsparcie właściciela dobrze wpływa na morale Doradców w Salonie i rozwój biznesu.
W zależności od wielkości Salonu oraz osobistego zaangażowania właściciela, proces otwarcia trwa od 4 do 6 miesięcy.
Tak, to obowiązkowa pozycja. Każdy właściciel oraz jego Doradcy i Montażyści przechodzą przez proces bezpłatnych szkoleń z zakresu produktów, systemu wycen CANTOR, procesów sprzedażowych, procedur serwisowych, a także odbywają certyfikowane szkolenia montażowe. Dodatkowo zapewniamy wsparcie Regionalnego Szefa Sprzedaży oraz Managera ds. Szkoleń w pierwszych dniach funkcjonowania Salonu.
Tak, spójna komunikacja to podstawa. W pakiecie marketingowym znajdują się:
Tak, zapewniamy jednolitą politykę cen detalicznych za pomocą systemu wycen CANTOR. Nie ingerujemy w cenę usług montażowych ze względu na różny poziom skomplikowania montażu oraz kosztów dojazdu na inwestycję.
Doświadczenie nie jest wymagane, jednak stanowi duży atut. W pakiecie startowym oferujemy dostęp do „know-how” i sprawdzonych rozwiązań biznesowych oraz gwarantujemy fachowe doradztwo od samego początku prowadzenia działalności.