Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej “Gwarancja spokoju” z Łukaszem Piszczkiem

Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej “Gwarancja spokoju”  we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem. Kolejny raz oferujemy inwestorom szybki i sprawny zakup kompletu stolarki do domu w salonach KRISHOME.

GWARANCJA SPOKOJU

Ambasador marki wcielił się w rolę Doradcy techniczno-handlowego, który odwiedza salony KRISHOME, pomagając klientowi podczas wyboru bram, okien, rolet i drzwi. Krótkie, zabawne sceny pokazują, z jakimi wyzwaniami spotykają się inwestorzy budujący dom i jak ważna jest tytułowa Gwarancja spokoju.

Cykl materiałów będzie pojawiał się na kanale KRISPOL na Youtubie, przez cały wrzesień. Co tydzień będzie emitowany kolejny spot z piłkarzem.

W roku 2019 stawiamy mocny akcent na rosnący trend digitalizacji i contentu wideo. Lustrujemy badania, przeglądamy raporty i jesteśmy świadomi, że to Internet jest miejscem, w którym klient najczęściej spotyka się z marką. Nowe realizacje z ambasadorem są elementem długofalowej strategii – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.

Gwarancja spokoju to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez nas strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup jest premiowany dodatkowymi korzyściami dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem, poradą doradcy techniczno-handlowego, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem serwisowym czy dostawą i montażem w tym samym terminie.

Odcinek 1: OKNA

Odcinek 2: ROLETY
Dostępny od 4.09.2019 r.

Odcinek 3: BRAMY
Dostępny od 11.09.2019 r.

Odcinek 4: DRZWI
Dostępny od 18.09.2019 r.

film-blank

7 LAT GWARANCJI NA OKNA

Przedłużamy gwarancję na okna PVC do 7 lat. Do tej pory oferowaliśmy 5-letni okres gwarancji na komplet stolarki. Rozszerzenie ochrony okien o kolejne 2 lata to potwierdzenie jakości i trwałości produktów.

BONUS

Premiera kampanii to również start promocji na nowy model okien FEN 82, które przez 3 tygodnie będą dostępne z atrakcyjnym rabatem. Najwięcej zyska zdecydowany Inwestor, ponieważ co tydzień rabaty będą malały.

Okna FEN82, krótko po premierze, stały się hitem sprzedaży w KRISPOL ze względu na antracytowy rdzeń – twierdzi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży.

W teorii mały detal, w praktyce ma duże znaczenie dla Klientów. Połączenie promocji z przedłużoną gwarancją na ten typ produktów, to bez wątpienia najlepszy wybór dla Inwestora w tym momencie – dodaje.

Odwiedź salon KRISHOME lub punkt sprzedaży

Znajdź Punkt sprzedaży!