Marka KRISPOL na targach R+T digital

KRISPOL, europejski producent komplet stolarki dla domu oraz rozwiązań dla przemysłu, zaprasza na targi R+T digital, które wystartują 22 lutego i potrwają do 25 lutego br. Obsługą  wirtualnego stoiska zajmie się KRISPOL GmbH, spółka odpowiedzialna za strategię zwiększania obecności i budowania wizerunku marki na rynku niemieckim.

Przez 4 dni w przestrzeni wirtualnej, wykorzystując pełną digitalizację stoiska targowego, klienci będą mieli możliwość spotkać się z ekspertami KRISPOL. Marka deklaruje gotowość do nowej formuły wydarzenia.

Przygotowaliśmy naszych specjalistów do nowej formuły targowej. Postawiliśmy na wysokie walory użytkowe i wzornicze naszych produktów. Ta forma komunikacji sprawdza się w obecnych czasach bardzo dobrze i miała spore znaczenie przy podjęciu decyzji o udziale firmy w wydarzeniu skomentował Paweł Klimaszewski, Export Sales Director.

Chociaż nie będziemy mogli  spotkać się w realu na targach, to avatary naszych pracowników i chat targowy z pewnością wzmocnią wrażenie fizycznej obecności, a odwiedzający poczują się jak  na  targach w  przestrzeni rzeczywistej – mówi Paweł Klimaszewski.

KRISPOL GmbH po raz pierwszy przedstawi się jako producent kompletu stolarki PVC i ALU dla domu – okien, bram garażowych, drzwi i osłon. W poprzednich edycjach targów R+T prezentowane były głównie bramy i kraty przemysłowe. Tym razem również nie zabraknie nowości produktowych: m.in. autorskiej kolekcji drzwi SOLANO 2021, zgłoszonego do opatentowania systemu ciepłego montażu bram garażowych, innowacji przemysłowych z bogatą ofertą akcesoriów, inteligentnej automatyki oraz nowości wzorniczych.

– Zachęcamy do pobrania prezentacji targowej, wirtualnego przewodnika, w którym skupiamy się na  procesie dobierania produktów na bazie oczekiwań inwestora. Pokazujemy innowacyjne spojrzenie na projektowanie domu w oparciu o komplet stolarki – dodaje Paweł Klimaszewski.

PLIKI DO POBRANIA