Łukasz Piszczek przedłużył kontrakt z marką KRISPOL

KRISPOL, czołowy polski producent bram, okien, drzwi i rolet, kontynuuje kontrakt z Łukaszem Piszczkiem – zawodnikiem Borussi Dortmund, który od 2016 roku jest ambasadorem marki i prowadzonej kampanii „Gwarancja spokoju”.

lukasz-piszczek-przedluzyl-kontrakt-z-marka-KRISPOL-1

Przedłużony kontrakt

Łukasz Piszczek, jeden w najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, związany z  Borussią Dortmund jest ambasadorem marki KRISPOL od 2016 roku. Kooperacja zaowocowała udaną kampanią  pod hasłem „Gwarancja spokoju”, którą marka zamierza kontynuować.

Nie jest tajemnicą, że stawiamy na rynki eksportowe i dużą ekspansję. Przedłużenie kontraktu z Łukaszem Piszczkiem to część długofalowej strategii mającej na celu zwiększenie rozpoznawalności KRISPOL wśród zagranicznych Partnerów Handlowych mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy KRISPOL.

Nowy projekt Łukasza Piszczka

Łukasz Piszczek 19 marca br. przedłużył kontrakt z KRISPOL, ale także uruchomił jeden z najważniejszych projektów w swoim życiu – Fundację Akademia Łukasza Piszczka, która jest ukoronowaniem jego piłkarskiej kariery i powrotem do sportowych korzeni. W rodzinnych Goczałkowicach narodziła się pasja do piłki, którą teraz Łukasz chce przekazać młodym piłkarkom i piłkarzom.

Cieszę się, że przedłużam kontrakt z firmą, której wartości są również i mi szczególnie bliskie. Moją rolą jest stanowić gwarancję spokoju dla drużyny, w której gram. Krispol zapewnia ją inwestorom, którzy decydują się na stolarkę tej marki. Na boisku czy w biznesie – wyznawanie zasady „fair play” pozwala osiągnąć sukces i realizować cele, w tym jesteśmy dobrzy komentuje przedłużenie kontraktu Łukasz Piszczek.

lukasz-piszczek-przedluzyl-kontrakt-z-marka-KRISPOL-2

Wspólne plany

Spółka KRISPOL deklaruje, że dopóki piłka jest w grze, nie opuści swojego ambasadora i będzie go wspierała biznesowo i marketingowo. Po zakończonym sezonie Bundesligi piłkarz odwiedzi salony KRISHOME, w których spotka się z inwestorami. Będzie to na pewno duże wydarzenie dla lokalnych społeczności.

KRISHOME, Ambasador Łukasz Piszczek i Gwarancja spokoju to nasz biznesowy hat-trick. Przedłużenie kontraktu było oczywistym krokiem po udanych latach współpracy. Jesteśmy pod wrażeniem nowego projektu Łukasza, zaimponował nam swoją społeczną odpowiedzialnością – mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.

W oparciu o dotychczasową efektywną współpracę KRISPOL będzie kontynuował kampanię „Gwarancja spokoju”, której nowa odsłona jest planowana na drugą połowę roku. Wzajemne wsparcie i wspólne osiąganie założonych celów – to strategia na najbliższą przyszłość.

Jesteśmy przekonani, że dzięki przedłużeniu współpracy z Ambasadorem, Krispol będzie silniejszy, tak jak silniejsza jest drużyna z Łukaszem Piszczkiem na boisku dodaje Katarzyna Kozłowska.