# Pressroom

20.05.22

Łukasz Piszczek i przyjaciele w nowej odsłonie kampanii Gwarancja Spokoju od marki KRISPOL

Zosia i Kuba, młode małżeństwo, które zamieszkało w swoim nowo wybudowanym domu, promuje codzienną symbiozę ludzi i domu z solidną stolarką. Przyjacielem rodziny jest Łukasz Piszczek, który wspiera Kubę w „trudnych” sytuacjach. Kampania wiosenna marki KRISPOL jest już dostępna w online.

„Last Minute”, „Dzieci kwiaty” i „Niespodzianka” to w zasadzie 3 krótkie filmy komediowe, w których bohaterowie znani z poprzednich serii reklam, po etapie wyboru produktów dla domu, przeprowadzce i docieraniu się w nowym miejscu, udowadniają, jak ważne jest, aby przestrzeń, w której żyjemy była dopasowana do naszych potrzeb.

Każdy dom opowiada unikalną historię. Budują go przedmioty, które na przestrzeni czasu lokatorzy uznają za przydatne lub piękne. To również bezpieczna i funkcjonalna stolarka otworowa, dzięki której korzystanie jego przestrzeni staje się komfortowe, a przede wszystkim intuicyjne. Pełna symbioza to zatem niepowtarzalna atmosfera, która sprawia, że wchodząc do domu lokatorzy  po prostu wiedzą, że są „u siebie”.

Wielokrotnie przekonałem się, że budowa domu to niekończące się wybory. Choć początkowo jest trudno, efekt końcowy wszystko wynagradza. Udział w tworzeniu nowej kampanii marki KRISPOL dał mi szansę wczuć się i zobaczyć, jak to jest, kiedy budowa jest już dawno zakończona, a w wymarzonym domu po prostu toczy się codzienne życie.

Łukasz Piszczek
Ambasador Gwarancji Spokoju marki KRISPOL, piłkarz światowego formatu, który aktualnie jest również inwestorem budującym swój wymarzony dom.

Wśród produktów dopasowanych do potrzeb domowników znajdziemy bramę sterowaną z poziomu smartfonu, która zapobiegnie domowej katastrofie, nawet wtedy, gdy zapomnimy o urodzinach drugiej połówki. Wielkogabarytowe okna z roletami, które wpuszczą do wnętrza odpowiednią ilość światła, dzięki czemu łatwo zadbamy o swoje „dzieci kwiaty”. W sytuacjach podbramkowych, drzwi tarasowe staną się natomiast alternatywnym wejściem do domu, nawet wtedy, gdy domownicy ewidentnie unikają gości.

Idea kompletu stolarki marki KRISPOL spodobała się zapracowanym Inwestorom, którzy podczas kompletowania stolarki do swojego nowego domu nie mogą pozwolić sobie czasochłonny wybór z pełnego wachlarza produktów różnych producentów. Przekazanie opieki nad inwestycją doradcom z Salonów KRISHOME pozwala zyskać Gwarancję Spokoju podczas całego procesu – od wyboru, po montaż i opiekę gwarancyjno-serwisową wszystkich elementów stolarki.

Filmy z pre-roll można obejrzeć TUTAJ:

Odcinek „Urodziny”: https://www.youtube.com/watch?v=B_tkNH7s6PI
Odcinek „Dzieci kwiaty”: https://www.youtube.com/watch?v=w4yL_lCfP-M
Odcinek „Last Minute”: https://www.youtube.com/watch?v=s7VL1qTW1dE

Zdjęcia: Piotr Maciejewski, Przemek Mielniczuk
Aktorzy: Łukasz Piszczek, Zosia Bartosz, Kuba Ehrlich,
Art director: Michał Pavołek
Produkcja: Visual Heads
Nadzór: Katarzyna Kozłowska, Paweł Orwat, Przemysław Kłosowski, Aleksandra Sobczak / KRISPOL
Kampania digitalowa: MaxRoy Agency


Zapisz się na nasz newsletter

To najprostszy sposób by być na bieżąco z promocjami.