KRISPOL angażuje się w projekt Związku Polskie Okna i Drzwi – Wymień Stolarkę

1170px

Producent stolarki już od dłuższego czasu aktywnie angażuje się w kampanie edukacyjne, mające na celu rozpropagowanie remontów termomodernizacyjnych. Tym razem dołączył do projektu Związku Polskie Okna i Drzwi i razem z największymi firmami z branży będzie zachęcać do wymiany stolarki na energooszczędną.

Z korzyścią dla środowiska i kieszeni

103 miliardy złotych, taka kwota została przeznaczona w Polsce na wsparcie finansowe remontów termomodernizacyjnych. Dedykowane programy („Program Czyste Powietrze”, „Ulga termomodernizacyjna”, „STOP Smog”) finansują część inwestycji związanych z wymianą bądź likwidacją źródeł ciepła i termomodernizacją w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych. Wszystkie podjęte działania mają na celu ograniczyć powstawanie smogu. Skala problemu jest wysoka, szacuje się, że 58 proc. polskich zasobów budowlanych to budynki starsze niż 40 lat. Podjęcie remontu to nie tylko korzyść dla środowiska, ale również realne oszczędności w postaci optymalizacji rachunków.

Wspólny projekt dla środowiska

Związek Polskie Okna i Drzwi zainicjował akcję mającą na celu zainspirowanie społeczeństwa ochroną środowiska i wymianą stolarki okiennej na energooszczędną. Do projektu dołączyli najwięksi producenci, swój udział komentuje również czołowy producent bram, okien, drzwi i osłon – firma KRISPOL.

Cieszy nas, że pod wspólnym szyldem będziemy propagować odpowiedzialne podejście do ochrony środowiska. Wymiana stolarki na energooszczędną to oczywiście nie jedyne, ale jedno z potężnych narzędzi na drodze do lepszej jakości powietrza w naszym kraju. Produkty marki KRISPOL spełniają wymogi programów Czyste Powietrze, a także Ulgi Termomodernizacyjnej – powiedziała Katarzyna Kozłowska – Marketing Manager firmy KRISPOL.

Jednocześnie wszystkich planujących prace uczulamy, aby oprócz wysokiej jakości produktów, uwzględnić też ich dobry montaż, wykonywany przez certyfikowanych fachowców. Dopiero takie połączenie daje gwarancję spokoju na długie lata – dodaje Katarzyna Kozłowska.

Wspólna kampania koalicjantów pod skrzydłami POiD rozpocznie się 14.07.2020 r. Na stronie internetowej marki KRISPOL można znaleźć aktualne informacje o formach wsparcia remontu termomodernizacyjnego.