KONFRONTACJA WIEDZY Z PRAKTYKĄ PODCZAS WIZYTY STUDENTÓW W KRISPOL

KONFRONTACJA WIEDZY Z PRAKTYKĄ PODCZAS WIZYTY STUDENTÓW W KRISPOL

DSC_0017

Mamy przyjemność poinformować, że gościliśmy w jednym z zakładów produkcyjnych trzydzieścioro studentów Politechniki Poznańskiej. W ramach wizyty mieli oni szansę zapoznać się z procesem produkcyjnym segmentowych bram garażowych oraz bram przemysłowych. Uwaga gości skupiła się przede wszystkim na praktycznym zastosowaniu metody lean manufacturing w naszej firmie.

Wizyta studentów rozpoczęła się od krótkiej prezentacji o firmie, jej dotychczasowym rozwoju oraz osiągnięciach i nagrodach. Następnie goście zostali oprowadzeni po zakładzie produkcyjnym i zapoznani z tajnikami produkcji bram oraz metodami zarządzania produkcją wdrożonymi w KRISPOL.

– Działania skierowane do studentów to element employer brandingu firmy KRISPOL. Rynek pracy jest z perspektywy pracodawcy coraz bardziej konkurencyjny, a spotkania ze studentami pomagają budować wizerunek nowoczesnego i rzetelnego pracodawcy wśród osób dopiero rozpoczynających zbieranie zawodowych doświadczeń. – mówi Anna Michalak-Siezieniewska, Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju Organizacji. – Jako pracodawca tworzymy warunki do rozwoju zawodowego i osobistego naszych Pracowników. Poprzez rozbudowany program szkoleń podnosimy kwalifikacje, a dzięki licznym projektom stwarzamy dogodne warunki do rozwoju zarówno eksperckiego, jak i w obszarze zarządzania. Zaowocowało to m.in. tym, iż w 2017 roku otrzymaliśmy prestiżowy tytuł Solidny Pracodawca 2017.

Wizyta studentów nie była pierwszym działaniem edukacyjnym tego typu w naszej firmie. Do tej pory zakład był już wielokrotnie odwiedzany przez dzieci i młodzież w różnym wieku. Współpraca z Politechniką Poznańską umożliwi studentom tej uczelni m.in. odbywanie praktyk i staży, realizowanie prac dyplomowych, czy prowadzenie pracy badawczej studentów i doktorantów.

– Polityka otwartych drzwi i gościnności wobec różnych grup odwiedzających to element naszych stałych działań komunikacyjnych i budowania marki firmy jako godnego zaufania pracodawcy w lokalnej społeczności. – dodaje Anna Michalak-Siezieniewska.